Snabb update.

Känner mig helt död just nu så ska ta och däcka i sängen några timmar innan det är dags att möta morgondagen!

Det var oerhört lugnt jobbet idag!
Delvis skönt eftersom det var längesen jag var på färdigmaten.....men det fick mitt pass 11-21.15 att kännas oändligt mycket längre än vanligt. Tiden brukar alltid rusa förbi annars?!

Hem kom jag i alla fall till slut och jag har fortsatt fixa och trixa lite med min nya leksak,
samtidigt som jag lyckats ta mig halvvägs igenom operation: städning.
Ganska OK jobbat ändå, men imorgon ska jag ta mig fan vara effektiv!

Skall möta Tommy vid Gullmarsplan 10.50 imorgon.
Egentligen räcker 11.00 men eftersom Tommy aldrig litar på att jag är i tid har han nu börjat med att ge mig för tidiga tider så han slipper bli nervös. Tänk på hjärtat!
Bussen mot Verah går strax efter 11 och vart vi skall håller jag hemligt tills imorgon!
Vi skall i alla fall jobba stenhårt, svettas och ha sinnessjukt kul :)

Checklista - onsdag:

- Skaffa fodral till min iPhone
- Träffa Tommy och Verah
- Gymmet
- Träffa Tessan
- Städa (andra halvan)

Det siktar vi på!



//Alfred

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0