Sämst i Sverige?!

På gymmets TV-skärmar visades idag Andra Avenyn.....Går det ens fortfarande?!

Jag blev lite smått chockad, för finns det någon som egentligen kollar på det som kanske är sämsta serien som gjorts i Sverige?!
Uppenbarligen i och för sig, för annars skulle dem ju inte fortsätta spela in.....

Nu håller jag på och irrar (läs: dansar) runt här hemma.....



Man kan liksom inte sitta still.....
Bjuder er även på en Turk-bild när jag gestaltar mamman i samma film.


Oerhört charmigt. John Travolta, släng dig i vecket!

Nu måste jag sätta fart, like always.
Ska jobba 16-21 men måste hitta en svart skjorta innan dess.
Vad den är till för?
Det får ni se så småningom ;)

//Alfred

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0