Packningsdags!

Yes, dags att packa väskorna igen!

Åker till mamma och pappa, Lidköping, imorgon kväll!
För att vara extra duktig och förhoppningsvis slippa paniken imorgon har jag redan börjat packa :)

Ska sjunga på en fest där nere på lördag men har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig, eller sjunga heller för den delen?!
Kanske får bli ett litet snabbt impuls-köp på stan imorgon trots allt!

Ska försöka få ordning på allting här nu och sen tänkte jag åka bort till Jägarn en sväng.
Verah jobbar ikväll så vi ska nog dit och sjunga av oss lite tror jag.
Kommer jag dit i tid lär jag ju också komma hem i tid, tänker jag?! :)

Just det, man kanske ska äta något också?!
Annars gör väl förmodligen inte träningen i morses någon nytta.....

 

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0