Lidköping.

Yes, efter ytterligare en dryg timmas förseningar i morse har jag nu i alla fall kommit ut på landsbygden!

Det har varit en minst sagt hektisk dag.
Samtidigt som jag fortfarande är sinnessjukt trött efter torsdagens galna natt. Tur jag hade så fruktansvärt kul! Haha.
Drog först till kusin Katrin för att renovera håret, sjukt piffigt!
Hem till mamma och pappa för att äta, lax yummie, och sen bestämma låtar till kvällens framträdande :)
För en stund sen kom jag hem från ett litet soundcheck och nu bär det alldeles strax av hem till Katrin & Tobbe, där jag tänkte hänga lite fram tills jag ska sjunga nånstans runt 23-tiden.....

Fattigt med bilder just nu, men lovar att återkomma med en scenoutift senare i afton!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0