Komma hem i tid?

Hell no!

Jag drog som ni vet till Jägarn igår kväll och mötte upp Verah, Shirin, Tommy & co.
Tog ett par öl, snackade skit, och sjöng av sig naturligtvis :)

När klockan slog 23 bestämde jag att dra hem efter jag sjungit, så blev det inte.....
Klockan hann bli halv ett och Verah stängde Jägarn för kvällen!
Johan och Shirin lyckas då övertala mig, oerhört svårt *host*, att hänga med till Golden!
Det är ju faktiskt på vägen hem tänkte jag och jag började ju inte jobba förrän klockan nio?!

Efter att vi sjungit x antal låtar även på kvällens andra ställe så stängde även det.
Klockan är vid detta skede 02.30 och intelligensen är ju inte på så hög nivå med alkohol i kroppen som ni kanske vet?!
Vi åker vidare hem till mig!
Forsätter snacka skit i flera timmar och till slut däckar vi alla tre och jag lyckas sova i alla fall 2 timmar innan jag var tvungen att ta mig till jobbet.....mina kära vänner kunde dock sova några timmar längre.
Livet är orättvist!

Spontant är verkligen det bästa?!
Hade så galet kul igår så det var värt varenda gäspning och känsla av huvudvärk på jobbet idag. Då är det lyckat!

Nu ska jag packa det sista, duscha och sen dra iväg mot centralen och kvällens tågresa!

Då tänkte jag dessutom återkomma med lite bilder.....



 


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0