Jag har tydligen gått upp i vikt?!

Visst, större har jag blivit, men den här gången har jag inte behövt ta reda på svaret till frågan på egen hand.....

Tydligen någon främling i min msn-lista som sett mig ute i lördags och startar därför konversationen med:

- Du har gått upp i vikt :(
Tydligen har jag fått större rumpa också, men orkar inte lägga upp hela konversationen?!

Jag går väl knappast till gymmet för att krympa?!
Då hade jag börjat banta eller gjort något annat som inte bygger muskler.....

Det är bara mer att älska!
Hörde jag skål, någon?!

Nu, 24!

 






Kommentarer
Postat av: Montana

Haha! Jeg syntes du skal gå og klippe håret også:)

2010-01-22 @ 00:54:32
Postat av: Markus

Haha! Stackars LITEN ;P

2010-01-22 @ 01:50:27
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Shiirii

Jag älskar att älska rumpor.

och dig affe <3

2010-01-22 @ 16:30:26
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0