Full fart framåt!

Efter jobbet igår, som för övrigt gick väldigt fort, gjorde jag mig i ordning för att dra på förfest hos Andreas!

Blev en hel del trevligt folk, men jag kom aldrig riktigt i form (läs: full) så när de andra drog ut bestämde jag mig för att gå hem.....var ju bara några kvarter bort?!

När jag dock var framme vid porten bestämde jag mig dock för att mötta upp Tommy & Verah!



Eftersom jag i stort sett var nykter igår kväll så har jag alltså kännt mig helt fräsch en söndag?!
När hände det senast?!

Dagen har jag tillbringat hemma hos Tommy tillsammans med Verah!
Kan ju fortfarande inte säga så mycket om vad vi gjort, men förhoppningsvis får ni veta inom en snar framtid :)

Nu
ska jag hoppa in i duschen.
Ryktet säger att Magnus och Samir alldeles snart är på väg hit!
Hur ska detta sluta.....


Kommentarer
Postat av: Markus

Najs skjorta! :)

2010-01-19 @ 00:12:34
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0