Fantastiska fredag!

Ja, det har minst sagt varit en fantastisk dag idag :)

Började med en ordentlig genomkörare på gymmet!

Därefter drog jag fram på stan för att möta Magnus.....
vi var hungriga så det fick bli en lunch på Vapiano, yummie!

Jag var tvungen att köpa ett par nya hörlurar till min iPod eftersom de gamla tydligen börjat strejka?!
Passade på att skaffa ett litet fiffigt kortfodral också.....
ni vet en sån där finurlig sak som gör att man tappar alla sina kort på samma gång!?
Men nu slipper jag i alla fall gå runt med lösa kort i fickan hela tiden :)



YES!
Beställde även hem en vit iPhone! :)
Nu väntar jag ivrigt på att det går fort att få över mitt nuvarande abonnemang hos Tele2 till 3.....
man orkar ju inte byta nummer hur som helst!?

Sjukt piffigt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0