Effektiva söndag.

Helgdagarna blir helt annorlunda märker jag när man vaknar upp och inte är bakfull.....

När jag vaknade för ett par timmar sedan var jag faktiskt riktigt pigg,
 
så det fick helt enkelt bli ett besök på gymmet!
Sjukt skönt att börja komma in i rutin med träningen igen!!!!!


Idag var det sol ute. Jag längtar tillbaka till värmen!

Ska ta och sätta på mig lite kläder, slänga ihop väskan och dra till jobbet nu tänkte jag!
Direkt efteråt skall jag hem till Veronika tillsammans med Tommy och fixa lite grejer!
Snart kanske ni får veta vad det egentligen är vi sysslar med :)

Därmed återkommer jag i afton!
Ha en fantastisk söndag!
//Alfred

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0