Back in Stockholm!

Framträdandet igår gick helt OK.....inte jättebra men inte dåligt, så det var liksom sådär mittemellan :)

Efteråt blev det lite drinkar hemma hos Katrin & Tobbe (MYS!) innan jag tvingade lillebror att hämta mig!
Idag har jag inte gjort överdrivet mycket. Bara haft en sån där skön söndag hemma hos mamma och pappa?!
Perfekt :)

Tåget tillbaka lyckades vara endast 30 minuter försenat och nu sitter jag hemma med Magnus, Samir och Hannes innan det bär av ut i Stockholmsnatten
Tommy
och Johan skall också ut i vimmlet så detta kan bli en galen natt?!
Men å andra sidan, jag börjar inte förrän klockan 12 imorgon. Me like!

Siktar på att ge er en film från gårdagens framträdande inom kort dessutom :)

//Alfred

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0