Alfred in Africa!



Inflygning mot Gambia.


Welcome to Senegambia Beach Hotel!


Största valören i landet var 100 GMD som motsvarade 35 SEK.....
många sedlar blev det?!


Nyårsaftons kväll inleddes med lite champagne på ballen.....


.....innan det blev middag och festligheter på sjukt mysiga Green Mamba!






GOTT NYTT ÅR!


Sen blev det svart.....eller jag vet inte?!


BoBo Banan!






Ett besök inne i Banjul.....


.....resulterade i en ny tavla.


Hej, mitt namn är Tarzan!


Poolen på hotellet.


Sann djurvän.....JAG VILL HA EN APA!!!!!
:)


Marianne, jag och Mette!








Sista doppet innan kylan väntade hemma i Sverige!



Nu väntar nya äventyr för Kitty och Montana!

Nu får det vara slut på detta inlägg för nu somnar jag i stort sett på tangenterna här.....
men jag kommer tillbaka med fler bilder så småningom, det lovar jag
:)

För övrigt blev det idag en tur på stan tillsammans med mamma och Matilda,
 innan jag träffade Tommy och Veronika i eftermiddags.....vi är igång!

Ikväll har jag bara legat i soffan och softat samtidigt som jag njutit av en nystädad lägenhet a´la Mamma :)
Undrar just när hon kommer upp nästa gång?!




 




Kommentarer
Postat av: Markus

olala, snygga brallor (dom vinröda) ;) haha



Ser ut o ha haft det sjukt ball iaf

2010-01-11 @ 01:35:34
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0