2010.

Yes, nu är jag tillbaka igen!
Internet nere i Gambia var inte av den snabbare typen så jag beslutade mig ganska fort för att ha en internet- och mobilfri semestervecka.....
Hur skönt som helst! :)

Afrika är väldigt speciellt, och helt fantastiskt!
Sol, bad, god mat, underbara vänner, apor och lite kultur minsann.....
2010 kunde knappast fått en bättre start!



Igår eftermiddag var det dock dags för att ge sig iväg hemåt, en vecka är alldeles för kort, och det har varit ett minst sagt spännande dygn.....

Först flygresan till Köpenhamn, tågresa till mamma och pappa, besök på vårdcentralen.....
Jag har nämligen som bonus fått en infektion i ett sår på högerfoten så den är som en mindre ballong just nu!
Antibiotika nästa.
.....kvällen fortsatte med tågförseningarmen nu ligger jag i sängen här hemma i Stockholm! 
Matilda och mamma är med på besök dessutom så det är minst sagt fullt hus!

Tänkte återkomma så fort som möjligt med lite mer African Updates och naturligtvis bilder, men nu måste jag verkligen sova för imorgon är det back to work!

Nu vet ni i alla fall att jag lever och jag tänkte passa på att önska er alla ett Gott nytt år lite sådär i efterhand!
//Alfred

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0