12:e januari 2010.....

.....har just passerat.

Blev en alldeles för trött variant av mig själv som försökte kliva upp ur sängen i morses.
Förstår fortfarande inte varför?!
Avverkade i alla fall passet på jobbet, 10-20 och sen mötte jag upp Magnus!

Det blev galet nice sushiEast innan vi åkte till Kungsholmen och träffade Samir och Jossan :)
Myskväll i härliga vänners sällskap skulle man helt enkelt kunna säga!


Hmm.....nej, jag köpte den inte.

Nu är det hög tid för att kasta in handduken känner jag.
Tänkte för en gångs skull komma upp i tid före jobbet (börjar 12) och få gjort lite saker :)
Någon gång skall ju vara den första att lyckas med en sån sak.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0