Vila - det nya svarta?!

Var hos läkaren tidigare idag.....

Som väntat så har jag en infektion/virus i kroppen och blev därför tillsagd att ligga hemma och vila ett par dagar innan det förhoppningsvis försvinner på egen hand.....

Dessutom sa han åt mig att aldrig mer jobba när jag inte känner mig i form.....kanske ligger något i det för den här infektionen har knappast blivit bättre av att jag kört på som vanligt?!

Att man aldrig lär sig.....

Detta är min första lediga helg på länge så det är naturligtvis sjukt tråkigt att behöva ligga och vila, men förhoppningsvis går det över fortare än kvickt :)

Vi siktar på det.....och ikväll är det OS på TV!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0