Valentine´s day!

Jag älskar att jobba söndagar i kassan.....12-18.30.....tiden liksom bara flyger förbi och pengarna rullar in!

Har dessutom känt mig pigg och nästan helt fräsch idag vilket känns sjukt skönt!
Ska dock ringa läkare imorgon för att kolla upp allting.....de senaste dagarna har ju min kropp varit allt annat än normal så bättre att kolla en gång för mycket än för lite, tänker jag?!

Alla hjärtans dag är det ju idag också.....
har inte tänkt så mycket på det egentligen, men jag kanske inte blir ensam på soffan hela kvällen.....
you never know ;)

Tänkte ta och hoppa in i duschen nu innan jag ska försöka förklara gårdagsnattens märkliga och obehagliga händelse.....
.....som dock är lätt att skratta åt nu i efterhand!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0