Underbart att vara ledig!!!

2afae0c441de2a8fcc1f0d655ad82053.png

Kolla varifrån!

se ville tydligen bråka med mig när jag kom hem från jobbet igår så jag och Johan däckade på soffan framför tv:n!

Sjukt skönt att för en gångs skull sova utan att behöva ställa klockan. Me like :)
Istället vaknade jag av att en hyperpigg Tommy ringer i telefonen och säger han är på väg till mig.....behövde repa lite nämligen!
Människan var på Wallmansaudition i morse, som dessutom hade gått jättebra, inte konstigt han var pigg?! Till skillnad från vissa andra.....

Vi fick i alla fall satt några steg, Johan åkte till jobbet och nu ska vi göra ett sånt där galet impulsivt eftermiddagsbesök på filmstaden Sergel.....Wolfman ska vi se!
Popcorn till frukost, yummie.....så fort den här jävla förkylningen och yrseln är över blir det minsann 110% fokus på träning!!!!!
På återseende.
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0