Trögstartad?

Det skulle väl aldrig jag vara?!

Svar, jo.....
Tiden och farten på löpbandet som normalt brukar göra mig lätt anfådd fick mig totalt genomsvett. Not OK!
Körde lite mage, rygg, bröst och armar efter löpbandet och det känns faktiskt skönt att ha kommit igång igen, även om jag nu ligger efter.....men det är bara att jobba på!?
Beach 2010 ska jag vara snygg!

Efter en snabbdusch här hemma drog jag fram på stan för att träffa Linnea en snabbis före hon började jobba :)
Har ju inte setts på evigheter så det var verkligen på tiden!


Linnea och jag på AphroDites uteservering i höstas.

Däckade så fort jag kom hem.....helt slut.....känns som jag har feber men det tror jag inte?!
Får ta det lugnt med träningen och öka succesivt helt enkelt.

Irrar runt som en galning här just nu eftersom min powernap blev längre än planerad!
Ska möta Tommy och Verah för soundcheck om typ 45 minuter, gaaaaaah!?

Glorious @ Mango - 21.00

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0