Tjockisdag!

3728484f0d3730bacefe90dd1722330b.png

Kolla varifrån!

Yes idag har jag en sån där dag som kroppen känns totalt orkeslös och svullen. Baby look at me, i'm fat! Haha!
Jobbet flöt i alla fall på riktigt bra och nu står jag ute vid busshållplatsen (lyckades naturligtvis missa den första, helvete)..... Är på väg till Karlsson på taket (läs: Karlssons & co om jag inte minns fel) för att möta Tommy, verah och gänget en snabbis! Egentligen skulle jag bara velat fortsäta min powernap men tydligen ska Irini ha premiär för onsdagskvällarna idag så massor av folk ska dit.... Och likaså Glorious! :) 
Tänkte egentligen gå till gymmet efter jobbet men känns som jag kommer släppa lös en febrig förkylning om jag gör det så jag sparade den ångesten till imorgon, för tjockis, det tänker jag då fan inte bli!
Och förresten, ni glömmer väl inte Globen Shopping på lördag klockan 11?!
Glorious castar till Talang 2010! Be there :)
Nu kommer bussen! //Alfred


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-03 @ 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0