Sliten, men glad ändå!

Blev en aning senare än planerat igår, men det var det definitivt värt.....

.....även om jag ångrade mig bittert när klockan ringde 06.00 i morse?!
Kände mig som en zombie fram till lunch på jobbet, men på eftermiddagen gick det lättare,
och nu har jag precis varit nere i tvättstugan med mängder av tvätt! :)


Min lilla "familj" har anlänt också.....satt och väntade så gulligt när jag kom innanför dörren minsann!
Haha.

Pappa kom precis tillbaka från sitt möte nånstans utanför stan så nu får vi se vad som händer resten av kvällen, men det kommer definitivt inte bli något ansträngande.
Det känner jag mig alldeles för sliten för och det är på lördag det gäller!

På återseende.
//Alfred

 

 


Kommentarer
Postat av: Mette

Ser jo ud som om Akon trives fantastisk, i den lille familie :)

2010-02-04 @ 18:06:45
Postat av: Anonym

Ser jo ud som om AKON trives fantastisk ! i den lille familie :)

2010-02-04 @ 18:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0