Produktiva tisdag!

Pappa lyckades tajma sin ankomst med min städning. Perfect!
Jag fick helt enkelt hjälp med andra halvan och Jungfrun (min lägenhet) är numera sjukt piffig!

 
När städningen var avklarad tvingade jag med honom att storhandla också!
Nu är min kyl och frys fullproppade. Fantastic :)

Ett besök på T.G.I Friday´s fick det bli också!
Deras Chicken Quesadilla är helt galet goda!

Som om detta inte vore nog så har jag nu på sena kvällen fixat i ordning lite matlådor!
Korv Stroganoff a´la Alfred fick det bli, och damn vad god den var kan jag meddela.....

Dags att däcka framför ett avsnitt av Desperate Housewives, även om det känns som något saknas ikväll?!

Jobb imorgon.....
//Alfred

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0