It´s friday!

Har varit yr och konstig idag också.....men får ringa till läkare på måndag och kolla om man kan göra något test eller något annat för att ta reda på vad som kan vara fel?!

Överlevde jobbet, det gjorde jag i alla fall :)

Satte mig just i soffan för att lyssna igenom morgondagens Melodifestival-låtar!
Jag lyckas bli nästan lika besviken som förra veckan, helt sjukt!?

Trodde inte jag skulle säga detta, men Eric Saades Manboy är nog bäst ändå?!
Det är inte någon Hope & Glory, Cara Mia eller Lay your love on me.....men det funkar absolut!

Efter den hype bidraget haft i media senaste dygnet blev jag dock lite besviken.....
Jag trodde soundet skulle vara hårdare och tuffare, men förhoppningsvis vägs allting upp av vattenfallet i direktsändning - fräsigt.

Hetast imorgon:
Eric
Andreas
Hanna
Pauline

Har förmodligen galet fel, men vem har sagt att jag alltid skall ha rätt?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0