Imorgon smäller det!


Fräsig bild va?!

Ja nu är sista repet genomfört och imorgon går vi upp på scenen!
Det är klart vi siktar på att gå vidare imorgon.....allt annat vore ju lögn?!
We can do it!

Ska försöka sova nu några timmar.
Behöver varenda minut så man inte ser ut hur som helst imorgon!

Imorgon eftermiddag tänkte jag även återkomma med en ny kategori i bloggen - Melodifestivalen!
Jag brukar ju vara helt besatt men hittills har jag lyckats hålla mig lugn i år.
Nu börjar dock Schlagerfreaket inom mig vakna till liv på allvar igen för herre gud det börjar ju fan imorgon.....INTE likt mig!?
Ni vet väl att ni kan tjuvlyssna låtarna i SVTPlay?!

Imorgon är en annan dag!
//Alfred



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0