Friday.

Först av allt.....
GRYM prestation av Anja igår! :)
Mer sånt tack!

Idag är det fredag, för den som inte visste det?!
Jag ligger på soffan och lyssnar igenom morgondagens låtar!
Vet inte riktigt vad jag skall säga denna veckan heller.....

Alcazar öppnar i alla fall med en låt som inte alls påminner om Stay the night.....
Förmodligen ett smart val, eftersom en bättre kopia av den låten troligtvis är omöjlig att få till?!
Istället påminner Headlines om Burning!
Absolut inget fel alls, för med en scenshow a´la Alcazar så lär det här bli riktigt hett imorgon kväll!

Johannes Bah Fuhnke blandar Robbie Williams Angels med Andreas Johnson.....njae?!

Elin Lanto låter fortfarande som Aqua-Lene och behöver en doktor som kan ge henne medicin.....

Erik Linder kommer därefter med något som kan vara alldeles livsfarligt, om man får tro Tobbe Ek som bloggar för Aftonbladet. Själv vet jag inte riktigt vad jag skall säga, har aldrig varit något större fan till Ted Gärdestad och det är precis så låten låter?!

Getty Domain.....Vem är han? Vad gör han? Veckans stora frågetecken tror jag.

Tjejorna i Timoteij, uppfostrade på samma gymnasium i Skara som jag, har en galen tuggummi-refräng som sätter sig på hjärnan.....men det blir för mycket Ruslana blandat med folkmusik för min smak.
Kom-kom-kom, som-som-som, dom-dom-dom.....nej.

Sen kommer han då, killen med stort D.
Darin går ut som nummer 7 och alla förväntar sig att detta är årets vinnare?!
Det känns inte så, för även om låten verkar bra hade jag hellre sett något i stil med Breathing your love?!
Jag kan ha fel!

Crucified Barbara avslutar morgondagens deltävling med en hårdrocksballad som jag inte vet riktigt hur jag skall sätta fingret på. Tjejen har grym röst, men sen då?!

Hetast imorgon:
Alcazar
Darin
Måste jag välja två till så får det bli Erik Linder och Elin Lanto.....
Precis som jag sa förra veckan:
Efter morgondagens sändning kan jag ha ändrat mig helt och dessutom ha helt fel, men den som lever får se!



Glöm inte kolla in Tobbes schlagerblogg, där får man veta allt och lite till! :)
http://blogg.aftonbladet.se/7

Nu måste jag kila och handla mat till stora magen.....
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0