Fiasko(s)?!

Vet inte riktigt vad jag ska säga.....svenska idrottare verkar inte palla för trycket?!
'
Har suttit klistrad i soffan framför OS men man blir ju bara frustrerad och besviken.....
Då syftar jag naturligtvis på våra skidskytte-tjejor Jonsson och Olofsson?!
Annat är det med Anja Pärson, vilken fighter!
Att ens ställa sig i startbåset efter gårdagens krasch är starkt, men att dessutom gå in med enbart guld i sikte, det känns på något sätt jävligt osvenskt.....och det gillar jag!
Äntligen någon som går emot Carolina Klüfts "jag-ska-bara-ha-roligt-attityd" som jag hatar!

Nu är det bara hoppas hon startar även i slalomen, sen kan väl vad som helst hända?!
Kvällen är ung.
HEJJA ANJA!



Från det ena till det andra.....Jag vill åka skidor!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0