En urspårad kväll senare.....

0-6dddd7e8c631183917b4a3c82fe255b4.png

Kolla varifrån!

Ni kanske förstår vad som hände igår?!
Magnus, Samir och Tommy hängde med mig hem efter jobbet för att ta ett par drinkar innan vi drog vidare mot Golden!
Lugn kväll, yeah right?!
Med tanke på hur jag mått idag så var det tur vi hade galet kul i alla fall :)
Lyckades med nöd och näppe ta mig upp ur sängen för att möta Glorious på Marikas vid 14! En timmas rep kändes rätt tungt idag men satan i gatan vad bra det här kommer bli!!!
Min plan att åka hem för att fortsätta sova satte Tommy dock stopp för.....istället gick vi runt på stan för att leta scenkläder. Två timmar tog det men nu kommer vi bli fräsiga alla fall, alltid något! :)
Satte mig precis på bussen, jo då den kom till slut, och fingrarna har hunnit frysa till istappar medan jag skrivit detta inlägg men det är ni värda! Skall möta Johan och gå på bio.....Shutter Island var dock fullbokad så det får bli Avatar i 3D istället! Me like!
//Alfred


Kommentarer
Postat av: Johan

Nääääää... det var ju shutter island vi såg.. hahaha..

2010-02-25 @ 10:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0