En besvikelse.

Nu pratar jag om gårdagens första deltävling av Melodifestivalen 2010.....

Helt OK inledning med Charlotte, Nanne och Sonja, men vad hände sen?!

Ola
och Jessica var de enda som kändes vettiga igår tycker jag.
Är dock lite besviken på att Ola lämnade dansarna hemma.....numret kunde blivit mycket snyggare?!
Jessica visade att hon är en av Sveriges bästa sångerskor, och jag tror låten kan växa!
Förstår inte varför Salem skall lyftas till skyarna.....platt, tråkig och händelselös låt som kunde gått direkt till P3!
Lindas
debut var faktiskt över förväntan, men hon når inte upp till Ani Loraks (Ukraina) nivå i Eurovision 2008.....

.....övriga bidrag känns onödigt att ens nämna i detta inlägg så vi sätter punkt där.
Jag hoppas att nästa vecka blir bättre!
Det finns ju mycket att se fram emot.....Alcazar, Peter Jöback, Darin och Sibel till exempel.


Ani Lorak - Shady Lady (Ukraina 2008)
Sjukt bra!


Bild från gårdagens förfest.

Var helt slut efter den långa dagen på Globen Shopping igår, men det är klart man måste fira tänkte jag, så det blev en galet härlig utekväll med underbara vänner!
Me like.

Nu, mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0