Duktig pojk!

1845931afc06e2d1be9fb74a6ab12f83.png

Kolla varifrån!

När jag kom hem i eftermiddags från Tommy bestämde jag mig för att leka kock!
Sagt och gjort. Nu är jag två matlådor wok och två lådor pastasallad rikare! SCORE!
Har insett hur mycket pengar jag egentligen tjänar på att göra matlådor, galet, så nu kanske det kan bli en extra drink eller två till helgen :)

Nu sitter jag på bussen ner mot Hötorget! Bio med en speciell person står på menyn, haha ;) Jag tror vi ska se Edge of Darkness.....den nya filmen med Mel Gibson! 
Fräsigt var ordet!


Kommentarer
Postat av: Markus

Nänä...erkänn att du nu mest av allt vill gå på Handels ;) eller inte kanske haha

2010-02-11 @ 20:35:39
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0