Deltävling 4.

Ja om några timmar är det dags, sista deltävlingen i Melodifestivalen 2010!
Så vad säger vi om låtarna ikväll då?!

Sibel - Riktigt bra låt även om jag bitvis tycker det är alldeles för hysteriskt sound.....
Kommer förmodligen hamna i min spellista så småningom, men vad säger TV-tittarna?!

Py Bäckman - God natt, Py!

NEO - Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie :)
Detta gillar vi skarpt! Jag längtar till sommaren när jag hör det här låten av någon anledning?!
Det går verkligen inte att bli annat än glad.....Hejja NEO!

Lovestoned - Ace of Base korsar Sarek.....jag vet inte jag?!
Känns inte som någon jättehit.

Anna Bergendahl - Nej tack!
Har aldrig tyckt om hennes röst och kommer förmodligen aldrig göra det.....i alla fall inte ikväll!

Pernilla Wahlgren - Så kom hon då, miss Garnier.....
Jag tycker inte om Pernilla, men mitt schlagerhjärta kan inte låta bli att falla för låten och hade den bara gått i ett högre tempo hade jag älskat det! Nu är det lite för segdraget tyvärr, men.....
Fröken Wahlgren skall vidare, rädda schlagern!?  

Noll Disciplin -
Hmm.....nej, nej, nej!?
Behöver jag säga något mer?

Peter Jöback - Årets största favorit tillsammans med Darin.
I like it! Jag både tror och hoppas det här blir riktigt giftigt ikväll! 
Tror dock man måste höra hela låten för att få en rättvis bild av den.....men herrn har ju stämband jag skulle döda för att få ha. Livet är orättvist och han är ett proffs!

Hetast ikväll:
Sibel
NEO
Pernilla Wahlgren
Peter Jöback


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0