Bättring på gång.....

Har varit alldeles för slapp med bloggandet på sistone så jag lovar en bättring.....
jag har ju gjort det ett antal gånger förut men det är aldrig försent att bättra sig!?

Kunde inte sova i natt heller!?
Fattar inte vad fan som är fel. Jag är helt slut men kan ändå inte sova.....
Fick väl ett par timmars sömn i alla fall, men vaknade av mig själv klockan 8 i morse. Not OK!
Tvingade mig själv att somna om, det gick sådär, när Sofia ringde för en halvtimme sen steg jag minsann upp ur sängen för att äta frukost!
Hon jobbar tydligen till 15 så jag ska faktiskt iväg till gymmet, SATS Gärdet så fort maten lagt sig i magen.....
Var ju evigheter sen sist, men nu orkar jag inte vila längre.....blir knäpp av att inte träna!?



Säga vad man vill om videon, men jag saknar värmen.....
Nu tar vi och taggar till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0