Back on track!

Jag vaknade precis upp ur en elva timmar lång dvala.....

Var så slutkörd efter jobbet igår, de senaste dagarnas tempo har helt enkelt tagit ut sin rätt, så jag valde att däcka framför en film på soffan istället för att blogga.....dåligt, men nödvändigt?!

Min hals känns inte på topp och den en sån där jobbig förkylning ligger verkligen och väntar på att bryta ut!
Körde just ett apelsin-marathon så vi får hoppas det hjälper lite på traven, för sjuk det har jag verkligen inte tid till att bli just nu!

Ska iväg hem till Tommy nu, Glorious ska ha lite möte!
Är en del att styra upp nu på kort tid.....Sundsvallsgigget bland annat!

På återseende!
//En stressad Alfred

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0