Back in Stockholm

0b92a4c7200885bd0614eb83f5bcf2b1.png

Kolla varifrån!

Blev en aning stressigt igår kväll före vi skulle på scen... Två riktiga tidsoptimister och en påhejjande Tommy, ja ni förstår ju själva ;)
Själva gigget då..... Först och främst ska ni veta att det inte går ha tråkigt på scen tillsammans med mina älskade kollegor :)
Eftersom vi blev sena upp fanns ingen möjlighet till soundcheck vilket inte var helt optimalt?! Ljudet var inte bra helt enkelt och sjunga utan att höra musiken, det funkar liksom inte tyvärr?! Det blir jobbigt när man måste börja tänka.....
Men som vi sa och gjorde, det är ju bara ösa på i alla fall och kul, det hade vi kan jag lova :) Sundsvall verkar dessutom fint så vem vet.....vi kanske hamnar där fler gånger :)
All erfarenhet är bra erfarenhet sägs det ju, så det säger jag med!

Efter vi kört var vi så pass galna och pigga samtidigt som Verah säger:
- Men vad fan, vi åker hem på en gång när det ändå inte är någon trafik?!
Sagt och gjort. Efter en burgare på Max styrde vi bilen mot huvudstaden istället för att åka till lägenheten och sova..... Mysigt, även om jag tyckte lite synd om Verah som var tvungen att köra hela vägen då jag och Tommy tog ett par drinkar efteråt.....
Framåt 7-tiden i morse kom vi fram och efter några timmars sömn åkte vi för att lämna bilen, faktiskt sjukt skönt att vi åkte i natt nu så här i efterhand :)
Ska möta Johan en sväng nu innan jag ska hem till Sofia på framstjärten för myskväll framför tv:n och festivalen! Lindis kanske blir med också, fräsigt med lite turk-reunion :)
Återkommer med mitt vanliga inför-Melodifestivalen-inlägg!
//Alfred 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0