Väskan är packad.

Gjorde ju som ni kanske märkte ett litet försök till att MMS-blogga igår.
Får bli lite mer sånt i framtiden tänker jag!

Tog en sjukt välbehövlig powerdäck efter jobbet igår innan jag mötte upp Fill-Pillan på stan för att köpa julklappar.
Nu hade jag ju i och för sig bara två stycken att köpa till i år, men det kan vara nog så svårt!?
En stund senare mötte vi upp Samir och Gull-Pullan (läs: Shirin) Friday´s (just like always) där vi käkade och tog ett par drinkar.
Victor med K, Tobias med Z och David med W och Riksisar.
Behöver jag säga mer?!
Jag älskar mina festliga vänner!
Om mindre än två veckor ligger jag i poolen igen.....Sweet!

Idag började kaoset så smått på jobbet.
Och efter en liten stänkare med Beckis, Sara och Fredrick har jag nu dessutom packat klart på rekordtid.
Jobbar 8-16 imorgon.
Kommer vara pisstrött, men ändå ett grymt skönt pass och direkt efteråt bär det av mot Bonnaland!
Om SJ är på bra humör vill säga. Håll alla tummar och tår!
Måste sova.
//Alfred

Kommentarer
Postat av: anonym

jeg så deg i syden, du er utrolig DEILIG!

2010-12-23 @ 02:46:49
Postat av: Nina

Yes! Har varit på audition och intervju så får väl se hur det går:) Du hade jobbat en säsong innan om jag förstått det rätt va?

2010-12-23 @ 13:36:31
URL: http://niinanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0