Onsdag i ledighetens tecken.

Jajamensan, idag har jag varit ledig.

Det har dock inte varit någon slapp dag här inte!
Var uppe redan vid 10 för att tvätta sista maskinen här på Jungfrun.
Fortsatte över till gymmet där jag försökte göra något åt mitt hängiga helvete till röv.
Har typ redan träningsvärk?!
Sen var det dags att vandra ner mot stan.
Nyårsoutfit stod på menyn!
Kinesen har minsann satt kavaj-tvång på oss killar och eftersom jag inte har någon för tillfället var det bara att gå på jakt.
Efter ett varv inne på H&M utan större erövringar styrde vi fötterna mot Tiger uppe på NK.
Dit skulle jag inte gått.
15 minuter senare studsade jag ut helt nykär och lycklig med den kavajen och var plötsligt x antal tusenlappar fattigare.
Värt? Ja det känns faktiskt så...det är väl bara sluta äta typ.
Får man inte kärlek på annat sätt så får man köpa den, eller vad är det man brukar säga?!
Treklöver - November 2009.

Ikväll var det dags för ett mer än efterlängtat återseende!
Mette Montana är på snabbvisit i Stockholm.
Mellanlandning inför hennes avresa mot Gambia imorgon bitti.
Blev en tapas-middag med lite vin och massa härliga skratt!
Sjukt egentligen att det var ett halvår sen vi sågs sist och dessutom ytterligare ett år sedan vi sågs alla tre.
Miss Kitty, Miss AeroBrink & Miss Montana!?
Galet!
Jag vill också tillbaka till Gambia!?
Vem vet vad 2011 har att bjuda på?!
Jag hoppas på det bästa!!!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0