Oh yeah, Oh yeah!

Nu är det dags att vakna till liv här igen känner jag.....

Var helt slut i måndags efter jobbet.
En galet festlig helg satte minsann sina spår.
Igår var det full fart på jobbet och efter det blev det en mysig fika med Linnea!
Hon berättade massor om deras julshow uppe i Sälen så gissa om jag kände ännu mer sug efter scenen!?

Efter en rundtur på Systembolaget satte jag sedan kurs mot hemmet.
Glöggkväll med Beckis, Sara och Menfa stod på agendan!
Med lite julig mat och supergod glögg så blev det faktiskt en riktigt festlig kväll!
Vi skrattade till oss magrutor typ. Helt galet!

Glögg i cocktailglas är det nya svarta!


Lakritsglöggen tog slut ganska fort?!

Är ledig idag.
Måste städa, träna, laga mat, tvätta, byta en tröja och lite annat trams.
Jag borde ta tag i dagen!
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0