Och Britt Bohlin.

Herre gud vilken festlig kväll och natt det blev igår!

Det måste vara något speciellt med Raj-Raj @ Felicia´s.
Med plastmuggarna i högsta hugg åkte vi sedan in till Zipper för att gå lös som kossor på grönbete!
Mycket festligt!
Passade även på att äta lite kossa Donken innan vi fortsatte hem och däckade framför Yrrol.
Både jag och Fillan kunde varenda replik så jag vet inte om man kan säga att vi kollade på filmen egentligen!?
Vi skrek mest repliker i förväg och skrattade ikapp.

Jag provade kinesens mössa förut. Visst ser jag läcker ut?!

Ska kila upp till Slampir nu och sen blir det middag på båtjäveln.
Jag är så hungrig att jag skulle kunna äta upp en hel familj!



Ha en fräsig söndagkväll allesammans!
Glöm inte.....
Och Britt Bohlin.
//Alfredq

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0