Let´s get down.

Har Cheryl Cole´s Let´s get Down på hjärnan, fråga mig inte varför?!
Kanske är det raderna.....
I´ve been working working day and knight and now it´s time.
Set this place on fire, tell the DJ take it higher!
.....som får mig att knappt tänka på att jag börjar jobba klockan 08.00 imorgon bitti?!

Håller på och gör mig i ordning.
Ska över till Jonas en sväng och Feclicia (läs: Och Britt Bohlin) är redan där!
Tänker dock hålla mig lugn, vi får se hur det går.

Gissar att många sitter och kollar Idol-finalen, av någon anledning är TV:n på även här.
Minnahs version av Gwen Stefani övertygade mig verkligen om att hon ta mig fan är riktigt duktig!
Annat är det med den där knarkaren. Usch.

Ne om man skulle rufsa till barret o kila iväg då kanske?!
Just det, jag var på gymmet före jobbet i morse. Känner mig så stolt så var bara tvungen att nämna det.
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0