I´m not blonde.....

.....but I´m single and I love to mingle!

Ledig idag.
Galet skönt!

Var ganska duktig och rensade ihop massa tvätt på förmiddagen eftersom jag tänkte passa på att tvätta idag.
Givetvis hade smarta Alfred glömt att boka tvättstugan denna onsdag?! Hejja!
Gick över till gymmet istället.
Bara 19 dagar kvar till Grenada.....awesome!!!!!

Har precis kommit ur duschen och ska hitta lite kläder av det som finns kvar i garderoben efter tvättsamlandet.
Typ ingenting.
Förhoppningsvis hittar jag i alla fall någonting anständigt och sen ska jag kila iväg för att möta Roger.
Ska till Caféet på mingel för tidningen S om jag förstod rätt!
Det lär bli trevligt och piffigt tänker jag.

Today Las Vegas, tomorrow the world!
HAHA!

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0