Finally.

Ja men är inte livet fantastiskt så säg?!

Fyra fucking jävla timmar senare än planerat sitter jag nu i alla fall på tåget rullandes mot Skövde.
Är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen?!
Varit vaken sen 06.30 i morse och ni kan ju bara tänka er vilket kaos det var på jobbet idag.
Helt plötsligt vaknade hela Stockholm och insåg att det var julafton imorgon.
Det kändes faktiskt riktigt skönt att stämpla ut redan klockan 16, även om centralen-häng kanske inte är världens roligaste?!
Felicia var i alla fall med mig en stund och tröståt på Donken.
Känns som att jag får nöja mig med ansiktsbilder på semestern om knappt två veckor?!



Så vad gör man nu?!
Bistron ropade ut att allting var gratis, utom alkohol.
Jag som hoppades på billig uppesittar-fylla, damn it!?
Kanske skulle ta och springa lite fram och tillbaka i gången istället?
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0