Dags att vakna till liv.

Tro det eller ej, men jag överlevde faktiskt helgen!

Ska dock inte prata om hur seg jag varit på jobbet.
8-18 i lördags och 12-20 igår. Hallelujah!
Som tur är har det varit två riktigt festliga kvällar!
Hemma hos Jonas i fredags och hemma hos Beckis i lördags.
Längtar redan till kommande helg då jag är ledig.
Jag börjar bli för gammal för att festa två dagar i rad samtidigt som jag jobbar?!
INTE helt OK.

Idag är det måndag och strax dags att gå till jobbet.
Hoppas att dagen går fort för egentligen vill jag bara ligga kvar under täcket och sova vidare!

Vi säger så.
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Amanda

följa varann via bloglovin? :)

2010-12-13 @ 11:22:58
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0