Annandag Jul.

Ja då var snart julhelgen över för den här gången.
Shit vad tiden går!

Jag har faktiskt haft en riktigt lugn och mysig jul där jag i stort sett struntat i både telefon och internet.
Faktiskt riktigt skönt ibland, speciellt med mitt beroende?!

Julafton firade vi, just like always, hemma hos oss tillsammans med mammas bröder och mormor.
Juldagen innebär firande med pappas syskon och farmor.
Annandagen är i vanliga fall vigd för middag hos morfar, men på grund av sjukdomar försvann den delen från agendan i år.
Så nu ligger jag i soffan under täcket och kollar på Lilla Kycklingen istället!



Fick ni några fina julklappar?!
Själv fick jag nöja mig med min förtids-julklapp som jag redan berättat om.
Inte helt fel det heller så jag klagar absolut inte.
Nästa måndag bär det av till Grenada med familjen!
Det ska bli så galet härligt så ni anar inte!

Nu fortsätter filmen.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0