Sista veckan.....

Ja då var sista veckan av semestern igång. Sjukt deprimerande egentligen!?

Veckan i Stockholm gick verkligen sjukt fort, och jag tror min lever mår bra av lite vila om jag ska vara ärlig!


En suddig bild från torsdagens förfest. Jag tror aldrig vi varit så många i min lilla lya samtidigt!?
Galet fräsigt skulle man kunna säga, precis som övriga veckan!

Imorgon är det dock dags att ställa sig på tee med drivern i högsta hugg.
Första gången på två år.....om man bortser från min blixtvisit ute i Belek senast i oktober.
Det här kan bli minst sagt spännande!



Nu blir det sängen.
Slut på sovmorgon nu för några dagar verkar det som enligt mamma och pappa!?
//Alfred

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0