Now I´m back in business!

Oh yes I am!

Efter en ganska lång tids frånvaro, internetstrul, datorstrul....you name it, är det dags att komma på banan vad gäller bloggandet igen!

Mycket har hänt så jag vet knappt vart jag skall börja, så vi kan väl börja här och nu.....en nystart helt enkelt!?



Jobbade till 21 idag och sen dess har jag faktiskt bara legat däckad på sängen med Ben, Jerry och SATC-boxen.
Ja, ni läste rätt!
Efter flera års besatthet av Desperate Housewives har jag nu gett vika för att även SATC ska få plats i mitt liv.
Har lånat Marcus box så nu blir det till att kolla fort innan den skall återlämnas sista helgen i augusti då det bär av till Göteborg!
Fräsigt!

//
En nystartad Alfred


Kommentarer
Postat av: Markus

Haha sweeet bild!! Det är inte jääättebråttom med boxen... antar att du inte kommer till gbg EN gång i höst?!

2010-08-14 @ 18:48:52
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0