I´m not blonde, but I´m single and I like to mingle!

Tro mig när jag säger att gårdagens 7-17-pass på jobbet var det 10 längsta timmarna i mitt liv!?

Blev en riktigt fräsig kväll i fredags, så även om gårdagen var tung (hann sova två timmar innan klockan ringde) var det på något sätt ändå värt det!
Sånt gillar vi!

Skulle ha tvättat igår kväll (sjukt nödvändigt) men det var ju så fint väder så då passar det då inte!
Efter en timmes power-däck drog jag iväg till Rålis för att möta Diana & co som hade picknick.
Galet mysigt.
Rosépicknick borde vara typ det nya svarta!?


Helgens bästa låt!

//Alfred



Kommentarer
Postat av: Emma

Jobbar du på 118 800 eller?

Tycker att din blogg är sjukt rolig! :)

2010-08-16 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0