Damn, I´m good!

Slutade redan vid 16 idag och shit vad duktig jag har varit sedan dess.....

Började i och för sig med att totalt däcka på sängen, men sen var det minsann operation matlagning som tog vid!
Jag är inte färdig än, tänkte nämligen hinna med både kyckling och korv stroganoff.
Visst låter det raffigt!?

Har ni sett nya omgången av brittiska X-Factor?!

Blir ni lika blödiga som jag när man kollar på såna här klipp!?

Tror bestämt att jag får torka bort lite tårar, sätta på lite sex-snack a´la SATC och återvända till grytorna!
Det här håller inte.

//Alfred

Kommentarer
Postat av: Markus

Är helt klart blödig till sånt dära! =)

2010-08-31 @ 21:58:40
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0