Upp och ner.....

0-11e3ef888114e6a637ba026b5281a4cc.png

Kolla varifrån!

Precis sånt är livet?!
På sjuksidan känns det som att jag är på väg ner igen, medan det på andra håll pekar rakt uppåt så det är jag glad för :)
Att åka iväg och vara ledig nu över påsk känns fantastiskt skönt för vila är nog något jag behöver känns det som! Så förhoppningsvis är jag frisk till nästa vecka och då jävlar är det träning som gäller för just nu är det under all kritik på den fronten! Jag är taggad för nu får det räcka med sjukdomar :)
Är på väg till jobbet nu, lite tidigare än vanligt... Eftersom jag åkte hem till Johan igår kväll så är jag nu ute i förorten och därmed tar det längre tid till jobbet, usch, haha!
Hoppas dagen går fort för sen har jag bra ett glidarpass kvar imorgon innan jag sticker iväg :)
Det går bra nu! Hejja!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0