Upp och hoppa!

Igår var det ju som ni kanske vet måndag?!

Skål säger jag bara!

Jobbade, precis som alla andra måndagar, 12-21 innan jag mötte Verah på centralen och åkte hem till mig!
Vi snackade skit och drack flytande vätska som innehöll alkohol medan jag gjorde mig i ordning för kvällen.
Myspys :)

Vi fortsatte sedan till Golden där NEO skulle gästa SchlagerFeber!
Hur i helvete kommer det sig att inte han vann svenska Melodifestivalen 2010!?



Helt galet bra :)

Mår helt klart som jag förtjänar idag, men satan vad kul vi hade!
Glöm inte att det är det viktigaste.

Ska dra på mig min stora stickade älsklingströja och glajjorna nu tänkte jag.
Lunch med Linnea på stan står på schemat!
Det är härligt att vara ledig :)
//Alfred

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0