Träning med bitter eftersmak.

69c7f20528e5d4ed55c8e7cbf0839657.png

Kolla varifrån!

Det verkar som att hela Stockholm har flytt stan under påsklovet, för satan vad lugnt det var idag?!
Hur som helst.....klockan blev 20 och jag drog direkt till gymmet! Bättre att köra sig slut ikväll än att gå upp klockan 06 imorgon bitti tänkte jag!?
Sagt och gjort. Det känns som att jag sakta börjar komma på banan igen :)
Snodde med mig en del av Samuels proteinpulver när jag var hemma i Vinninga. Det måste väl kunna bita även på mig tänker jag?!
Men FY FAAN vad äckligt det var... Strawberry/Vanilla in My ASS! Sofia tipsade dock om att blanda med mjölk nästa gång så jag hoppas det är bättre :)
Sitter på tuben nu. Verah jobbar på Jägarn ikväll så jag o Shirin ska dit en sväng. Är inte ens i närheten sugen på alkohol så jag ser fram emot en iskall Cola... Och vem vet, det kanske är dags att vara lite crazy och testa sjunga någon ny låt också?!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0