Svennebanan-kväll.

Jag var en latmask när jag vaknade i morses.
Det kändes som att min hals var svullen (ni vet sådär jag-är-nära-att-bli-förkyld-svullnaden?!) så istället för att gå till gymmet valde jag att ligga kvar i sängen ett tag till.....men inte faan blev jag piggare för det!?

Sofia kom hit vid halv tolv och hjälpte mig med lite hemligheter före jobbet.
Sjukt fräsigt :)
Blev ett ganska lugnt pass idag faktiskt.
Kändes som att alla var ute och lapade sol på någon piffig uteservering, men nej jag är inte bitter!?

Ikväll skulle Elina, Beckis och jag egentligen ha åkt hem till Kjell för att dricka drinkar och eventuellt gå till sjöss. (läs: Patricia/båtjäveln/fjolljollen.....you name it)
Det blev dock av olika anledningar inte som planerat, utan istället mötte jag upp Magnus efter jobbet och åkte hem till mig.
Här hemma på residens Jungfrun har vi haft en riktig SvenneBanan-kväll vill jag lova!
Norrlänningen hade köpt Bingolotter.
Behöver jag säga mer, haha?!
Trevligt hade vi i alla fall, och en hel del att prata om likaså.....så förhoppningsvis har vi båda blivit lite klokare, vad vet jag?!
:)


Hanna Lindblad gästar Schlagerfeber på Golden imorgon. Jag funderar på att gå dit?!

Imorgon tänker jag dock, oavsett hur trött jag än är, ta mig upp till gymmet före jobbet!
Känns fortfarande som att jag är inne i ett sånt där flow, så varför trappa ner?!
Det här har faktiskt varit en sjukt härlig helg! (Ja, jag vet att jag sagt det förut)
Trots att jag inte ens festat ordentlig och jobbat för fullt så känns det som att det här av någon anledning var typ välbehövligt!?
Samtidigt har jag ju faktiskt bevisat för mig själv att man överlever en helg utan att gå ut och slå klackarna i taket.....den ni!

//Alfred

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0