Som på TV.....

Ja idag har jag minsann inte varit på jobbet.....även om jag jobbat.....

Jag och några av mina kollegor var på en inspirations-dag eller vad man nu skall kalla det på PS Matsal.
Sjukt fräsigt!
Vi fick massa inspiration och även laga massa god mat på temat vårprimörer.
Potatis och sparris blandades med allt från tryffel till pumpa.....Galet gott och galet kul!
Jag älskar att laga mat i stora ordentliga kök.
Det var precis som på TV!
Me like :)

Nu
ska jag nog springa bort och hämta ett paket på posten.
Mammsen har skickat upp träningsshorts bl.a tror jag!
Får nog kanske bli en sväng till gymmet ikväll, eller imorgon bitti.....
Blev inget igår eftersom Shirin och Markus kom hem till mig efter jobbet för att dricka vin.
Shirin fortsatte dock iväg på live-karaoke tillsammans med bl.a Verah och Johan medan jag och Markus tog en sväng förbi Magnus jobb och inväntade honom.
Efter ett par drinkar på Naglo var det dock dags att dra sig hemåt.
Lite sådär vuxet och anständigt :)

Nytt och hett:

- Superfit(t)an Sofia har fått jobb som träningsansvarig på SATS Telefonplan.
Jag är så stolt och glad för hennes skull så ett stort GRATTIS till henne!

- Tommy har återigen satt foten på svensk mark!
Storebror är efter många om, men och askmoln hemma. Yeiiiii!


Jag misstänker dock att han numera är brunare än mig.
Inte OK!

Paket var det ja.....
//Alfred





 


Kommentarer
Postat av: Tommy

Allt bra?

2010-04-22 @ 18:28:38
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0