Solen skiner.....

0-594f920444a3a2f819e02324da6c241b.png

Kolla varifrån!

.....men jag ska jobba :(
Är ju inte ledig förrän på tisdag nu så det är bara att bita ihop!
Gårdagens gymbesök gick faktiskt helt OK. Lite ringrostigt men nog fan ska jag lyckas ta mig på banan igen :)
Bestämde mig för att sova tidigt igår, och så blev det! Bortsett från att jag blev väckt av två fyllon utanför mitt fönster ett par timmar senare...Johan och Shirin hette dom, haha ;)
Släppte in dem och fortsatte sova så gott jag kunde, men är ändå trött idag :(
Får kanske göra ett försök till ikväll för det var faktiskt sjukt skönt att för en gångs skull lägga sig tidigt :)
Nu är det dags att hoppa i arbetskläderna och sätta mitt sjukt trevliga leende på plats!
48,50:- taaaaack :)
//Alfred


Kommentarer
Postat av: Katrin

Glöm inte klubbkortet.... Hahahaha

2010-04-08 @ 15:21:50
URL: http://omkatrin.blogg.se/
Postat av: shiirii

Förlååååt.. Men de va så mysigt att få träffa dig så... det borde ju egentligen betyda mer.. än förlorad sömn... tänkte jag... ;)

PUSS

2010-04-09 @ 02:49:39
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0